M
Madam

02.08.2012

10/10

Çok beğenerek okuduğum bir kitap.. Güneydoğuyla beni çok iyi tanıştırdı.. Anlatımı ve ince yazım şekliyle Oya Baydar mükemmel bir yazar..

Baskı: Erguvan Kapısı