Y
yareninell

06.09.2017

6/10

çok güzeldi. oğuz atay sayesinde mustafa inanı tanımış oldum. o kadar zorluklarda böyle yerlere gelmesi insana okuma aşkı veriyor...

Baskı: Bir Bilim Adamının Romanı