Z
zahidet

06.04.2015

8/10

Bugüne kadar okuduğum beni gerçekten en rahatız eden,tedirgin eden roman buydu ! Gerçekten de tam bir yeraltı edebiyatı Okurken o kadar çok terlediğimi hissettim ki sinir ve nefret dolu şekilde okudum. hissettirmek istediği buysa yazarın kesinlikle çok başarılı bir roman

Baskı: Tehlikeli Yakınlaşma