İ
İlayda

23.06.2013

10/10

Çok güzel bir kitaptı. Kesinlikle tavsiye ederim,2. Kitabını merakla bekliyorum doğrusu. Kitabın konusu, yazarın konuyu işleyiş şekli ve çeviri harikaydı. Hiç sıkılmadan okudum, okuyun derim :))

Baskı: Şeytan Diyor ki (Cehennem Kulübü #1)