
Anarşist Banker
fernando pessoa
T
tanerkandemir
11.04.2015
3/10
Sıkıcı bulduğum bir kitap oldu. Bir kaç güzel söz var ama kitaba tutunmak gerçekten çok zor oldu benim için.
Baskı: Anarşist Banker

fernando pessoa
11.04.2015
Sıkıcı bulduğum bir kitap oldu. Bir kaç güzel söz var ama kitaba tutunmak gerçekten çok zor oldu benim için.
Baskı: Anarşist Banker