
Efsane (Efsane #1)
marie lu
S
SatanistKesenKedi
12.04.2015
9/10
çok güzel bir kitaptı. bayıldım herkese okumasını tavsiye ederim ama beğenmediğim bazı kısımlar vardı. 1-)Yaşları oldukça küçük. 2-)Ve june'un abisi ve Day'in annesi kısmı beni ağlattı(Gerçek manada ağladım beğenmediğim için mecazi olarak değil) 3-)Kitabı fazla merak edip hemen 2. kitabı almalıyım denilen bir yerde bırakmasını.
Baskı: Efsane (Efsane #1)