
Devlet Ana
kemal tahir
M
mustafasahin
27.03.2012
8/10
Lise ikinci sınıftayken okumuştum bu kitabı. Dönemi anlatış şekli çok hoşuma gitmişti. Aklımda yer etmiş kitaplardandır. Okunmalı diye düşünüyorum.
Baskı: Devlet Ana

kemal tahir
27.03.2012
Lise ikinci sınıftayken okumuştum bu kitabı. Dönemi anlatış şekli çok hoşuma gitmişti. Aklımda yer etmiş kitaplardandır. Okunmalı diye düşünüyorum.
Baskı: Devlet Ana