Devlet Ana
Devlet Ana

kemal tahir

M
mustafasahin

27.03.2012

8/10

Lise ikinci sınıftayken okumuştum bu kitabı. Dönemi anlatış şekli çok hoşuma gitmişti. Aklımda yer etmiş kitaplardandır. Okunmalı diye düşünüyorum.

Baskı: Devlet Ana