kemal tahir
19.06.2013
Ağır bir kitaptır nasıl okurum diye ertelediğim ama bir solukta okuduğum bir kitap. Dili oldukça akıcı ve Osmanlının kuruluşu ve sosyal yapısıyla ilgili harika şeyler öğrenebileceğiniz bir kitap. Tarihe biraz ilginiz varsa kesinlikle tavsiye ederim.
Baskı: Devlet Ana