inci aral
24.01.2014
Çook beğendim kitabı ve okunası kitaplarım arasına girdi. Özellikle yazarın ikili ilişkiler üzerine yorumları cümleleri ve bakış açısı çok iyiyidi.
Baskı: Taş ve Ten