ıtalo svevo
24.04.2015
Okurken Dostoyevski'yi okuyormuş gibi oldum. Sıradan bir konuyu ironik ve düşündürücü bir anlatımla işlemiş. Psikolojik betimlemeler çok hoşuma gitti. Keyifle okuduğum bir kitap oldu..
Baskı: Yaşlılık