S
Sinemce

25.04.2015

4/10

fazlasıyla ataist bir kitap ama betimlemeler ve öyküleri beğendim.Belki böyle düşünenler varsa severek okurlar ,hicivler yerli yerinde ,belki de biraz rahatsız edici düşünceler olmasaydı sevebilirdim de.Öykü anlamında başarılı buldum

Baskı: Sevdadır Her İşin Başı