G
G_and_P

03.12.2013

2/10

Bu kitap tam anlamıyla zaman kaybıydı. İçinde cinsellikten başka hiç bir şey yoktu ve beni baydı doğrusu. Zor katlandım kitabı okumak için. Duygusuz bir kitaptı benim için. Kuru kuru cümleler , basit , sade anlatım . Bana erkek ve kadın karakter tutarsız gibi geldi. Ne istediklerini bilmiyorlar gibi geldi. O yüzden olmamış bu kitap. Benim için para ve zaman kaybı oldu .

Baskı: Yatağımdaki Yabancı (Historical #2)