kahraman tazeoğlu
25.04.2015
Şiirsellik ve edebi yönden güzel bir kitap . Ama konu olarak oldukça vasat. Şiir seven okuyucuların beğeneceklerini düşünüyorum. Çok fazla beğenmedim yinede emek verilmiş bir eser.
Baskı: Vazgeçtim