julie garwood
23.01.2014
Gelin romanını beğendiğim ve devamı olduğu için almıştım.Büyük bir hevesle başladım ama...yarım bırakmaya niyetlendiğim nadir kitaplardan oldu. Yarım bırakmak istemediğim için ve belki bir yerden sonra güzelleşir diyerek okumayı sürdürdüm.
Baskı: Düğün (Lairds' Fiancées, #2)