7/10

Hikaye çok güzeldi ancak çeviri kötüydü. Bazı yerleri anlamakta gerçekten zorlandım. Bir de her cümlede öznenin isminin belirtilmesi akıcılığı bozmuş.

Baskı: Gelin (Lairds' Fiancées, #1)