yakup kadri karaosmanoğlu
27.04.2015
Pek beğenmeyeceğimi düşünüp sonradan bu düşüncelerim için pişmanlık duyduğum bir yazar ve kitap.Türk edebiyatının da çok güzel eserler çıkardığını gösteren bir kitap.Her kütüphanede bulunması gereken bir kitap.
Baskı: Yaban