H
hergene54

28.04.2015

7/10

Kitabı beğendim.Kitabın konusu,anlatımı,yazımı ve karakterlerini beğendim.Tarihi aşk romanlarından hoşlananlar bu kitabı seveceklerini düşünüyorum.iyi okumalar..

Baskı: İntikam Ateşi (The Rules of Scoundrels, #1)