sarah maclean
28.04.2015
Kitabı beğendim.Kitabın konusu,anlatımı,yazımı ve karakterlerini beğendim.Tarihi aşk romanlarından hoşlananlar bu kitabı seveceklerini düşünüyorum.iyi okumalar..
Baskı: İntikam Ateşi (The Rules of Scoundrels, #1)