lori schiller
30.04.2015
Böyle kitaplardan çok etkileniyorum ama okumaktan vazgeçemiyorum. Lorinin baştan sona mücadelesi bu hastalığın zorluğu birebir yanındaymışım gibi hissettim çok beğenerek okudum
Baskı: Sessiz Oda