G
gül ekmen

30.04.2015

7/10

Ot dergisi yazarlarından ve şahsına münhasır hayranı olduğum adamlardandır kendisi..Kitapta geçen şiirlerden bir kısmını gerek blog gerekse facebook sayfasından okumuştum. Ama yinede Tesirsiz parçalar'dan sonra şiirlerini kitaplaştırması ve de fuardan kendisinden aldığım imza ile beni son derece mutlu etmiş (okuması için bile olsa kimseye vermeyeceğim bir özenle) kitaplığımdaki baş köşesindeki yerini almıştır. Mabedim o benim :) Ali Lidar'ı sevmek için 5 neden söyleyeyim: 1- Yapaylıktan uzak ve doğal oluşu 2- Doğru noktalara parmak basması 3- 4 binin üzerinde kitabının olması ve kitapsız sokağa çıkmaması 4- Küçük Prensi sevmesi 5-Kinder süpriz yumurta ve oyuncaklarla hala içindeki çocuğu yaşatması Bu tarz şiirleri sevmek ve içine girmek için sanırım ya platonik bir aşk ya da aşkınıza engel sorunların olduğu için kavuşamadığınız bir aşk acısı çekiyor olmanız kitaptaki şiirlerin hakkını vermeniz için idealdir. Şahsen benim öyle bir durumum yok :) Ama Kendimi bir an onların yerine koyarak okuduğumda insanın canını acıtan satırlar çok.. Kitaptan altını çizdiklerim: -Sen bekleyip doğru zamanda hamle yapmayı seversin Ben herşeyi bir kaç saniyeyle kaçırmakla meşhurum -Beni anladığını söylemen teknik olarak mümkün Acılarımızın aynı kapıya çıkmasıda muhtemel Ama aramıza giren birkaç insan bedeni Yalanlar ve aldatmalar ve İnevitable Humor Ve güzel olan ne varsa parçalanmaya muktedir bu eller Bu ellerle tekrar okşasam saçlarını Kaç tas su olup biten herşeyi temize çeker? -Unutacağın şeyleri dert etme Ben hepsini aklımda tutarım Mahal yok telaşa eğlen ve git! -Ne garip şey koskocaman dünyayı Zavallı eksenimizden ibaret saymamız -Birsürü yalnız insan var bir sürü yalnız -Herkesin herkesten kaçmak istediği Herkesin herşeyi unutmak istediği Herkesin hiçbir şeye tahammül edemediği Bir yer olur muhakkak kim inkar edebilir Bizim şassızlığımız bu,böyle anlarımız

Baskı: Alengirli Şiirler