
Aşkın Gözyaşları Tebrizli Şems
sinan yağmur
E
ezgi kesgin
01.05.2015
10/10
Şems' i tanıdığım ilk kitaptır. Çok beğenmiştim ve bence yazdığı en güzel kitaptı. Çünkü 2. ve 3. yü beğenmedim...benim hatırladığım kadarıyla 3 son olucaktı ama yazmaya devam etti ben ilgilenmedim açıkçası bi daha kitaplarıyla.
Baskı: Aşkın Gözyaşları Tebrizli Şems