naşide gökbudak
30.06.2011
Naşide Gokbudak 'ı ben bu roamnla tanıdım ve uslubunu çok beğendım .Kıtaptaa ;tarıh ve aşk ıç ıçe masalsı bır şekılde anlatılmışş..Çok ama çok guzel .Iler de tekrarda okuyacağım .
Baskı: Feraye