I
ilkayozgur

06.05.2015

8/10

Yorumun tamamı için : http://fairytaleess.blogspot.com.tr/2015/05/zehir-ustas-kitap-yorumu.html Zehir Ustası'nı uzun zamandır okumayı istiyordum. E haliyle beklentimde epey yüksekti ama kitap da zaten beklentilerimi fazlasıyla karşıladı. Kurgusu çok farklıydı. Üstüne anlatımda akıcı olunca bir çırpıda bitti haliyle.

Baskı: Zehir Ustası