Eczacının Kızı
Eczacının Kızı

charlotte betts

N
nrchn

06.05.2015

10/10

bence gayet güzel ve keyifli bir kitaptı .bazı karakterlere acayip gıcık oldum. ta en başında istediğim mutlu son oldu sonunda :)

Baskı: Eczacının Kızı