H
hüma

03.05.2015

2/10

sıkıcı ve gereksiz bir 3. kitaptı..hepsini tek kitapta toplayıp araya daha anlamlı diyaloglar ekleyip daha keyifli bir kitap ortaya çıkartılabilinirdi bence..başladım diye okudum ama tavsiye etmiyorum kimseye..

Baskı: Sonsuza Dek (The Selection, #3)