kiera cass
03.05.2015
sıkıcı ve gereksiz bir 3. kitaptı..hepsini tek kitapta toplayıp araya daha anlamlı diyaloglar ekleyip daha keyifli bir kitap ortaya çıkartılabilinirdi bence..başladım diye okudum ama tavsiye etmiyorum kimseye..
Baskı: Sonsuza Dek (The Selection, #3)