A
ASLOSH15

07.05.2015

10/10

kitabı okurken yazarın senelerini harcadığı mesleğine olan sevgisini ve hastalarına verdiği değeri hissedebiliyorsunuz...hiç bilmediğiniz belki korkarak yaklaştığınız insanların dünyasına sizi usulca misafir edip yüzünüzde tatlı bir tebessümle yolcu ediyor :) çok sevdim

Baskı: Bakırköy Akıl Hastanesinden Anılar