tarık buğra
10.11.2012
Aslında güzel bir kitap ama bana ağır geldi. Normalde bir 1 haftada 500 sayfa okumuşluğum bile vardır ama 350 sayfayı 1 ayda okuyabildim. Özetini okuyunca kitabı daha iyi anladım :)
Baskı: Osmancık