M
Mervekoroglu

12.05.2015

8/10

Olayların kopukluğu sonunun başının belli olmayışı ve freud sanıp farklı bir tat bulduğum kitap.Cidden güzel çıktı hoşuma gitti

Baskı: Freud'un Kız Kardeşi