Yanılmak Güzeldir
Yanılmak Güzeldir

wendelin van draanen

Y
yasemin144

27.05.2015

9/10

✦ Bu kitap benim için terapiydi İlk sayfadan sonuna kadar fazlaca tebessüme sahiptim ∩﹏∩ ☞ Karakterlerr bu kadar mı sevdirir kendini ♡ ♥ ✴ Ben tam anlamıyla Julie'dım ama Bryce'ı seçiyorum ∩▂∩ ▶ Bryce kısımları gelse de okusam dediğim çok olmuştu ▶ Bryce'ın anlattığı yerlerde fazlaca keyif aldım ya ✺ ▶ Bu kadar açık, net, tam anlamıyla kendince anlatıma bayıldım ✎ ▶ Hele ki kendine söylediği "avanak suratlı dangalak"gibi laflardan sonra ∩▂∩ ∩▂∩ ◇ Julie'nın bazı olaylardan kaynaklı değişen düşünceleri beni kendine hayran bıraktı ●﹏● ◇ Çokça düzgün, anlamlı ifadeler ❣ Biri bana o kitabın sevimli sonu kadar güzel son bulabilir mi? Bence bulunmaz ☞ Aslında şöyle bir gerçek var ben Flipped'i 2 yıl önce filmini izlemiştim ve şu ana kadar da toplam 3 kez izledim ⊙﹏⊙ ✘..✘ Nerden bilebilirdim ki çeviri de Flipped'in "Yanılmak Güzeldir" diye çevrilip basılacağını değil mi? Filmdeki gibi "İlk Aşk" olmalıydı ஜ Bunu keşfettiğimde yıkılmıştım resmen ×_× ➲ "İlk Aşk" ama "Yanılmak Güzeldir" hmms, peki, oldu o zaman.. Filmi 3 kez izlediğim için okurken her daim film kareleri geldi aklıma ❃ ❃ ♔ Yönetmene müteşekkirlerimi iletirim ✔ Kitap&Film ikilisinin aynı olduğu çok nadir eserler var günümüzde Kitap&Film uyumuna aşık olduğum kitabı kesinlikle seviyorum ♥ ♡ Bir tek son sahnede farklılık vardı gibi gibi.. O da bir şey değil zaten ﺴ ~ ~ ~ ⇨ Bir oturuş da bitebilecek bir kitap ✓ ⇨ Akıcı, rahat okumalık ✓ ⇨ En önemlisi ise keyiflendirdi ✓

Baskı: Yanılmak Güzeldir