
j. a. redmerski
04.06.2015
ﺴ Hiçliğin Kıyısında ﺴ ♔ Ben bu kitabı nasıl bu kadar geçe bırakmışım Nasıl ya nasıl ? ⊙▂⊙ ➩ Kitap tek ve net ; HA-Rİ-KA ❣ ✺ Okumaya başlarken kitap kendini bu kadar mı mükemmel olduğunu hissettirir, kanıtlar? ☞ Altı çizilesi o kadar fazla cümle vardı ki !! ✒ Çokça anlamlı ve hayattan ✎ ↬ Yazar, duyguların hakimiyetini çok iyi kurmuş/ ele almış ↬ Kitaba da işleyerek hünerini göstermiş bence ~ ~ ~ ♢ Karakterler fazlaca hayattan ◦ Kusursuz değiller ▧ En güzeli zaten, kim kusursuz ki şu hayatta ? ~ ~ ~ Andrew ∞ Camryn ✴ O iç dünyaları olsun, ruhlarına işlemiş çılgınlıkları olsun, umut pırıltıları olsun ve derince aşkları olsun.. ✯ Hangisinden fazlaca etkilendim bilmiyorum ama içime işledi ♥ Onları çok sevdim ~ ~ ~ ❈ Kitabı alırken bu kadar çok seveceğim aklımın ucundan geçmemişti ⊙﹏⊙ ♛ Ama şimdi bakıyorum da, 2015 yılı okuduğum kitaplar arasından bir sıralama yapacak olursam ilk sıralarda yeri şimdiden hazır ∩▂∩ ✦ Böyle ilk başlarından ✕ Okurken bir olaydan çok fena korkmuştum ya ●▂● ✕ Ama öyle böyle korkma değil ❊ Neyse ki şimdi iyiyim ●﹏● ✓ Yazar sağolsun ✴ Yazar kader konusunu iyi ele almış bence ✎ ✎ ☞ Hayatımda ki olayları kaderle fazlaca bağdaştırdığım için kitabı sevmem için artı bir puan daha ∩﹏∩ ➠ Kitabınn Sonu ♥ ♥ ♡ Allahımmm.. Yerim ya yer ∩▂∩ ∞ Biri o kitabın sonunu fırlatsın bana ❣ ✔ Çok güzeldi ✧ Daha önce hiçbir dövme de bu kadar anlamlı gelmemişti ╯﹏╰ ~ ~ ~ ☞ ☞ Kitabı ciltsiz alanlar olarak yayınevini basalım bence ✖ ﺴ Neden Ephesus neden ilk basımda ciltli değil de sonra ≧︿≦ ▶ Şimdi güzelim ikinci kitap çıkınca, bende onu alınca, kitaplıkta çokça şahane duracak ikili ; ➥ Biri ciltli biri ciltsiz ➥ Biri uzun biri kısa ➥ Biri parlak biri mat (ಥ_ಥ) Ne tarafa ağlıyorduk? ~ ~ ~ ⇨ Akıcıydı ✓ ⇨ Yazarın dilini çok sevdim ✓ ⇨ Diğer sayfayı merak ederek okudum ✓ ⇨ Etkilendim ✓ ⇨ Kitabı düşündükçe, şu ağzım kulaklarıma varıyor resmen ✓ ⇨ İkinci kitabı istiyorum ✓ ➲ Kitabı da şiddetle tavsiye ediyorum ღ ❣ İyi Okumalar ❣ ~ ~ ~ ➤ Tesadüf, yazgıya verilen hayali bir isimden ibarettir ➤ Rastlantı, kader yerine kullanılan toplumun tercihlerine uygun bir ifadeydi sadece ➤ Birinin sorunu diğerininkinden daha az sarsıcı olması, o kişinin daha az acı çekmesini gerektirmez ➤ Geçmişte yaşarsan ileri gidemezsin. Geleceğini planlamak için çok zaman harcarsan ya kendini geriye itersin yada hayatın boyunca aynı noktada kalırsın Anı yaşa.
Baskı: Hiçliğin Kıyısında (The Edge of Never #1)