
Eksik Parça (Mara Dyer, #1)
michelle hodkin
S
story simon
22.06.2015
10/10
Uzun zamandır okuduğum en iyi kitaplardandi. Özellikle noah'a hayran kaldim tavsiye ederim yazarın dili biraz wattpad yazarlarlarininkini andirsada yine de daha iyiydi ama ben sorun olarak görmedim gerçekten çok begendim
Baskı: Eksik Parça (Mara Dyer, #1)