S
story simon

22.06.2015

10/10

Uzun zamandır okuduğum en iyi kitaplardandi. Özellikle noah'a hayran kaldim tavsiye ederim yazarın dili biraz wattpad yazarlarlarininkini andirsada yine de daha iyiydi ama ben sorun olarak görmedim gerçekten çok begendim

Baskı: Eksik Parça (Mara Dyer, #1)