ece gamze atıcı
15.06.2015
Kitapta bazı güzel tespitlerin varlığı inkar edilemez ve fakat ziyadesiyle durağan dolayısı ile de sıkıcı..Okunmaz değil kesinlikle..Kısaca vasat..
Baskı: Adem Aynası