G
gbfb35

09.01.2014

7/10

Okuduğum ilk Murakami kitabı. Konusu saçma gibi geliyor ancak usta anlatımı kitabı güzelleştiriyor. Ben beğendim. Diğer kitaplarını da çok merak ediyorum. Okuyacağım.

Baskı: Yaban Koyununun İzinde