Ö
Özdenak

05.02.2014

10/10

Yazar kahramanlarını acı çeksinler diye yazmış. Ayrıca birbirlerini çok sevsinler ve bu sevgiyi söylemekte hiç çekinmesinler diye. Jamie ve Claire'in sevgisiyle beraber İskoç tarihini de öğreniyoruz. İçim acıyarak okusam da bence güzeldi. Geriye kaldı 5 kitap ne acılar çekilecek bakalım.

Baskı: Kehribardaki Yusufçuk (Yabancı, #2)