I
ilkayozgur
26.06.2015
8/10
Yorumumun tamamı için bloğumu ziyaret etmeyi unutmayın : http://fairytaleess.blogspot.com.tr/2015/06/zumrut-yesil-kitap-yorumu.html Son kitabımızdaysa her şey çözüme kavuştu kavuşmasına sanki yine de bir şeyler eksik bitti gibi. Yani keşke yazar yazmışken bir bölümcük daha fazla yazsaymış da o soru işaretini de ortadan kaldırsaymış demedim de değil şimdi. Geçmişe gidiş gelişler yerli yerindeydi yani insanın kafası karışmıyordu. Bu konuda yazarı gerçekten başarılı buldum.Düşünüyorum da herhalde ben yazsaydım , okuyucuların geçmiş - şimdi derken nevri dönerdi. -,-
Baskı: Zümrüt Yeşil (Aşk Tüm Zamanların İçinden Geçer, #3)
