L
lfslnryz

26.06.2015

7/10

Kitap akıcı... Aynı ada rahatsız etmeden hem hastaneyi hem de geçmişini anlatabilmiş. Bunu hiç yadırgamadan okuyorsunuz. çok fazla bi olay yok kitapta zaten. Mia'nın seçimini yapmasını beklerken bitiveriyor.

Baskı: Eğer Yaşarsam (If I Stay, #1)