gayle forman
26.06.2015
Kitap akıcı... Aynı ada rahatsız etmeden hem hastaneyi hem de geçmişini anlatabilmiş. Bunu hiç yadırgamadan okuyorsunuz. çok fazla bi olay yok kitapta zaten. Mia'nın seçimini yapmasını beklerken bitiveriyor.
Baskı: Eğer Yaşarsam (If I Stay, #1)