L
LadyMaria

27.06.2015

7/10

Açıkçası hayal kırıklığına uğradım.Sanırım beklentim çok yüksekti.Kitabı okurken sıkıldığım yerler oldu ama genel olarak çok kötü değildi.Ne kadın karaktere ne de erkek karaktere ısınabildim.Eğer sevdiğim birkaç bölüm olmasaydı 6 puan verecektim.Bu seriyi okuyacaksanız ilk kitabı mutlaka okuyun.Çünkü oradaki karakterler bu kitapta yer alıyor.Sonra benim gibi kafanız karışmasın.Son olarak benim gibi beklentinizi yüksek tutmayın,belki kitabı daha çok seversiniz :))

Baskı: Hırçın Aşk (Malory-Anderson Family #2)