Rehine
Rehine

sümeyye akarçay

Y
yasemin144

28.06.2015

5/10

              ◦Rehine ◦  ✴ Her kitapta yaptığım gibi ; ➾ Kitap kavanozumdan seçtiğim minik kağıtçıkla başladı kitapla serüven ∩▽∩ ❃ Bismillah diyerek başladım ∩﹏∩ ↬ İlk sayfadan tüm olaylar anlaşılıyor zaten ↬ Kurgu iyi gibiydi ✺ Bu olaydan yazar farklı ve güzelce ilerletir bende heyecanla severek okurum diye düşündüm ✎ ❢ ❢ Ama yok yani cıks ❢ ❢ ▩ O cümleler var ya cümleler ≧︿≦ ▪ Beni öldürdü ✕ ▩ O kadar fazla sıkıldım ki ❢ ▪ Bunaltıcı geldi ﺴ ➟ Alırken daha farklı hayallerim, umutlarım  vardı benim ya ✺ Ama okudukça onlar bir bir yıkıldı yıkıldı ve yıkıldı ×_× ▶ Kitaba dair tüm sevgimin bitmesiyle sadece okuyayım da sonunu göreyim de final güzel olur diye zorlayarak okudum ◇ Her elime aldığımda 50 sayfa anca okuyup, bıraktım  ➞ 200. Sayfadan sonra şehir dışına çıkmamla hoop! 4-5 gün de okuyamadım ◦ Öyle de kitapla bir uzaklaştım ❈ Nedense yarım da bırakmıyorum ↬ Bu galiba Aşka Rehin'in kitaplığımda bulunmasından kaynaklıydı ✖ Ama hiç bi şekilde bundan sonra ona başlamam ya ◦ En sonlara bırakacağım onu ➲ Kendimden uzak tutmam okuma sevgim için önemli şu aralar ∩▽∩ ❃ Kitabın yarısından sonrasını daha hızlı okudum ✺ Anha! dedim son iki sayfa bitiyo demeden yazar,  Betül'ün hikayesine başlangıç yaparak bitirmiş birde gizem felan oluşturulmuş gibi ﺴ Ama yok bende öyle göz =_=# ◦ Şu aralar okumam cidden Aşka Rehin'i ~ ~ ~ ✘ Kitabın kapağı ise ne biliyim çok yapay ve kötü değil mi ? ☞ Kapak bana göre tam bir fiyasko ✔ İki üç resim alınmış, yapıştırılmış gibi duruyor açıkçası ❃ Neyseki konuyla anlamlı gibi ☞ Kesinlikle daha güzel bir şekilde tasarım olabilirdi ~ ~ ~ ✴ Kısaca ; ➛ Çok sıkıldım ✕ ➛ Akıcı değildi ✓ ➛ Olaylar bayattı ✕ ➛ Cümleler bunalttı ✕ ➛ Okumak için okudum ✓ ◇ Aşka Rehin'in daha iyi olmasını umut etmekten başka isteğim yok şu an ⇥ Kitabı tavsiye olarak da etmem ﺴ ☞ Eğer benim gibi indirimde görüp aldıysanız sabırla okumanız dileğiyle... ❣ İyi Okumalar ∩▂∩

Baskı: Rehine