cora carmack
06.05.2014
Çok tatlı, yarım gün içerisinde bitebilecek tadımlık bir kitaptı. Öyle ahım şahım, değişik bir konusu ya da yazarın ilginç bir anlatımı yoktu ama yine de güzeldi. Mini bir aşk hikayesi arıyorsanız, buyrun okuyun derim.
Baskı: İlk Defa (Losing It, #1)