N
Neva

03.02.2014

8/10

Çok hafif, yormadan okunacak tatlı bir kitap. Komik diyaloglarla dolu, bu da okuduğumuz aşk hikayesini daha eğlenceli kılıyor. Ayrıca inanılmaz akıcı, hızlıca ilerliyor. Çok kısa sürede bitiverdi :) http://benherneysemo.blogspot.com.tr/2014/02/ilk-defa-cora-carmack.html

Baskı: İlk Defa (Losing It, #1)