
İlk Defa (Losing It, #1)
cora carmack
8/10
Çok hafif, yormadan okunacak tatlı bir kitap. Komik diyaloglarla dolu, bu da okuduğumuz aşk hikayesini daha eğlenceli kılıyor. Ayrıca inanılmaz akıcı, hızlıca ilerliyor. Çok kısa sürede bitiverdi :) http://benherneysemo.blogspot.com.tr/2014/02/ilk-defa-cora-carmack.html
Baskı: İlk Defa (Losing It, #1)