john green
03.07.2015
Yettim yiğidim :D Kitabı 1 gecede okuyup bitirdim. Eğlenceli, komik bir kitaptı ama açıkçası param boşa gitmiş gibi hissettim. O kadar para verdik birkaç sayfa daha yazaydınız :D Eğlenceli ama boş bir kitap malesef.
Baskı: Tek İsim, Tek Kader