louis de bernières
08.05.2014
İnanılmaz güzel bir kitap. Bu kitabı okuduktan sonra insan Kefalonya'ya gitmek istiyor. Kitabın film uyarlamasını pek beğenmedim. Filmi izlemeden önce kitabı okumanızı tavsiye ederim.
Baskı: Yüzbaşı Corelli'nin Mandolini