K
kamino

08.05.2014

10/10

İnanılmaz güzel bir kitap. Bu kitabı okuduktan sonra insan Kefalonya'ya gitmek istiyor. Kitabın film uyarlamasını pek beğenmedim. Filmi izlemeden önce kitabı okumanızı tavsiye ederim.

Baskı: Yüzbaşı Corelli'nin Mandolini