
Aşk ve Yedi Güzel Adam
mürvet sarıyıldız
E
e_kayaaaaa
05.07.2015
1/10
Okuduğum en sacma kitaplardan biriydi. Yedi güzel adam ile bağlantı kuramadığım gibi içerik bir genç kızın aşk defterinden başka birşey anlatmıyor . Cümleler desen devrik ve anlamsız. Edebiyatla dalga geçilmiş gibi. Yarım bırakmayı bile düşündüm fakat okumaya başladığım kitabı yarım bırakamamak gibi bir takıntım var maalesef. Beğenmedim!
Baskı: Aşk ve Yedi Güzel Adam