M
maviumut

27.01.2013

10/10

kalınlığı göz korkutmasın...çünkü gayet akıcı ve merak uyandırıcı bir kitap. bana hediye gelmişti ve uzun süre elim okumaya gitmemişti ama boşuna bekletmişim.çünkü çok beğenerek okudum2.kitabını da aldım okunmayı bekliyor.

Baskı: Yabancı (Yabancı, #1)