diana gabaldon
27.01.2013
kalınlığı göz korkutmasın...çünkü gayet akıcı ve merak uyandırıcı bir kitap. bana hediye gelmişti ve uzun süre elim okumaya gitmemişti ama boşuna bekletmişim.çünkü çok beğenerek okudum2.kitabını da aldım okunmayı bekliyor.
Baskı: Yabancı (Yabancı, #1)