H
hülyayuvalı

30.11.2012

9/10

Serinin ilk üç kitabını (orijinal dilde) aldım, birinciyi bitirdim. Kurgu muhteşem, tabii İngilizcesinden okumak, ve de çok uzun olduğu için, çok zaman alıyor. Ama hiç sıkmadan akıyor, akıyor, akıyor..

Baskı: Yabancı (Yabancı, #1)