N
nrchn

28.04.2014

10/10

Superdi :) bence uzun kitaplardan okumaktan sıkılmayanlar icin mukemmeldi .karakterlere bayıldım .kitapta herseyden biraz vardi romantizm ,ask ,dram ,savas vb. hepside tam ayarindaydi bence.

Baskı: Yabancı (Yabancı, #1)