F
Fatihemel1001

12.07.2015

6/10

Beni hayal kırıklıgına ugrattı diyebilirim . Aylardır bu kitabı okumayı bekliyordum. Beklentiyi yüksek tutmamdan kaynaklanıyor olabilir. Fakat kitap ilerlemiyor yarısında kaldım. Elime almak istemiyorum. Dikkatimi çeken diyalogların hatrına kitabı bitirmeye çalışıyorum

Baskı: Freud'un Kız Kardeşi