S
sedeff

27.08.2015

6/10

Çok çabuk okunuyor,inanılmaz akıcı..olayların birbirini takip etmesi okuyanı sürüklüyor..ancak asıl konularda basite kaçıldığını düşünüyorum..belki biraz daha derinlemesine irdelenmeliydi ya da bu problemlerin bana yapay gelmesindendir..

Baskı: Bir İlişki 50 Günde Nasıl Kurtulur?