N
Nesceren

16.07.2015

7/10

Çok tatlışlı hikaye tadında bir kitaptı. Neil Gaiman'in başka kitaplarına da şans vermeyi düşünüyorum. Çünkü bu yazar okunmayı hak ediyor.

Baskı: Yolun Sonundaki Okyanus