A
alwaysbooks

18.07.2015

2/10

Keşke, keşke ve keşke hiç başlamasaydım. Kitapları yarım bırakmayı sevmediğim için zorla okudum. Hâlâ benim için vakit kaybı olduğunu düşünüyorum. Siz, siz olun başlamayın.

Baskı: Bana İkimizi Anlat