P
placeboday

01.10.2014

7/10

Çeviri hiç güzel değil. Ama Jane Austen dan bir kitap daha O ndan bir kaç hikaye daha okumak çok güzel paha biçilemez bence.

Baskı: Aşk ve Arkadaşlık